Ombudsman

Voor al uw vragen en problemen kan u in eerste instantie terecht bij ons kantoor. Klachten kunnen ook ingediend worden bij de Ombudsdienst Verzekeringen.

 

De Ombudsman en haar team onderzoeken verzekeringsgeschillen tussen de consument en de verzekeraar of de tussenpersoon in verzekeringen.

 

Indien u wenst dat zij een verzekeringsgeschil onderzoeken, kunt u via onderstaande link naar hun website gaan en dit met hen verder afhandelen.

 

 

 

Er zijn verschillende manieren om klacht in te dienen bij de Ombudsdienst:

  • per gewone brief, gericht aan Mevrouw Van Elderen, Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel
  • per fax naar 02 547 59 75
  • per e-mail naar info@ombudsman.as
  • via de website www.ombudsman.as

Je kunt je telefonisch verder informeren op 02 547 58 71, maar klachten worden op dit nummer niet aanvaard.

 

Indien u niet tevreden bent van uw huidige verzekeringsmakelaar kunnen wij u lopende polissen overnemen evenals de reeds lopende schadegevallen. Wij kunnen bij de overname ook eens bekijken of wij een gelijkaardige verzekering aan een betere premie of betere voorwaarden kunnen aanbieden.

 

Indien u echter bij een verzekeringsagent of een bank verzekerd bent is het enkel mogelijk van uw huidige verzekeringen op te zeggen en er nieuwe op te stellen.

 

Voor meer info mag u ons steeds contacteren.

 

 

VERZEKERINGSMAKELAAR

 

 

BVBA Van Tieghem Insurance 

Liersesteenweg 121b - 2520 Emblem

 

jonathan@vantiegheminsurance.be

0496/49.65.12

 


INFO

 

FSMA-nr: 110067 A (Het register van de verzekeringstussenpersonen wordt bijgehouden door de FSMA)

 0844.429.144 - RPR: Antwerpen

  

IBAN: BE07 1111 7184 2466      -      BIC: ABERBE22